Sann historia

För vi faller, faller, faller

Sanna ord. Vaknade ur världens mystiskaste dröm vid 1 idag. Jag drömde att jag var gravid hur länge som hellst och aldrig födde. Det var lite obehagligt för min mage var större än hela jag. Vi hade ingen god frukost så det blev färskpressad juice och en kexchoklad. Det funkar rätt bra ihop. Jag har kollat på tv till halv 4 för då var det slut på alla bra program. Tog en sväng med Qleo och sen käkade jag lite lunch. Det var inge gott. Jag skulle steka tacobröd med fyllning och såklart ska det bli bränt. Det blev någon ny smak tror jag.

I går tänkte jag mycket på hur man vet vilka man kan lita på. Nu har jag listat ut det. Fast jag känt dom här personerna i några år. Ibland lär man sig av sina misstag. Nu ska jag inte nämna namn eller något men jag blev ihop med en kille för prick 6 månader sen idag. Vi snackade på msn och messade jätte mycket första veckan vi kände varan. Han sa att han var singel, drack inte, rökte inte, snusade inte. Jag tänkte direkt att det var en skit bra kille. Efter första veckan vi snackade träffades vi. Den 7 mars, jag kommer ihåg det för det var samma dag min hund fyllde 10. En vecka senare var vi tillsammans. Jag fick träffa hans kompisar och han fick träffa mina kompisar. Allt var bra tills han säger att han har en hjärnsjukdom och kommer dö om några månader. Jag mår piss i 2-3 dagar tills jag och min familj kommer på att det inte kan vara sant för att om man har en hjärnsjukdom så ser man inte ut som han gör, man ser sjuk ut då. Plus att man beter sig inte som om inget har hänt om man är så sjuk. Så jag berättar att jag vet att han ljög. Han bad om att få en till chans och att vi skulle glömma det här. Jag tänker att alla behöver en andra chans så jag förlåter honom. Men det jag inte visste då var att jag gjorde mitt livs största misstag. Ljugandet blev större och större. Det visade sig att han söp, rök och snusade. Bra gjort att ljuga det första man gör.  Men det visste jag inte heller då. Vi firade 3 månder den 14 juni. Eller vi träffades den 13onde för att han skulle åka bort den 14onde. Han skulle komma hem den 13 juli ungefär men under den månaden han var borta så insåg jag att han inte bara ljög för mig in real life utan genom telefon och sms. Det slutade med att jag gjorde slut när han kom hem ungefär. Fast jag hade gjort slut så började han bråka med mig. Hela tiden och jag bad honom att låta mig va. Men nejnej, han ska fortsätta. Idag har jag märkt riktigt mycket om honom som jag aldrig trodde. Han ljuger för mig fast vi inte är tillsammans. Han ljuger för sina bästa kompisar. Han ljuger till och med för sina föräldrar. Han kunde inte säga saker to my face utan han sa det till hans kompisar om hur han kände. Åh juste jag glömde att han har nyligen skämt ut mig för hela min familj, hela hans familj och både hans och mina kompisar. Om man ska sammanfatta det hela så var hela förhållandet en stor LÖGN!
Idag har jag lärt mig att man kan inte lita på vem som hellst, man ska lära känna personen först. Och som min kloka vän sa till mig för någon dag sen "Hey liar, i've moved on"



Nu vet ni en hel del..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0