13 grader ute - way to go sweden!

Gick upp imorse/eftermiddag vid 12-halv1. Skulle igentligen gå upp vid 11 men tror du jag kom upp då. Käkade lunch till frukost och kollade på animal planet. Jag börjar tycka om den kanelen. Idag var det om hajar, riktigt intressant faktist. Fixade mig och sådant till 2 då jag tog bussen ner på stan för att träffa elin. Det var jätte fint väder när jag gick till bussen, och varmt. Så jag satte på mig shorts. Sen när jag kom in till stan så började det regna. Yeah! Vi båda var panka så det blev fönstershopping. Jag hade 24 kr på kortet så jag köpte billigt godis från korthuset för 21 kr. Får vänta till 20 september, fick mina augusti pengar i förväg. Så jag får nästan skylla mig själv. Kvart i 6 tog jag bussen hem igen. Jag cyklade i en tunn tröja, shorts och tygskor i spöregn. Snacka om att hela jag var blöt när jag kom hem. Jag såg ut som en uteliggare,haha. Jag tyckte det var kallt ute men tänkte bara att det är för att det regnar. Men sen kollar jag på termometern och den visar 13 grader! Jesus christ, it's almost winter. Nu har jag min stora 'SOC' tröja och ett par mjukis shorst som jag sydde i 6:an. Men nu ska jag vräka i mig godis. Kram!



flumm i dum dum

jag och E

Bilder beskriver ordet - blöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0