Finally

HEJSAN HOPPSAN!! Nu sitter jag hemma hos michaela och ska snart kolla på film. Tog bussen vid 2 ner på stan och träffade M, gick hem till henne direkt och lämnade packning. Käkade coop kebab pizza till lunch. Stack ner på stan och kikade runt. Hitta ett par läder leggings som jag dreglade över men hade inte pengar till det för att imorgon åker vi till STOCKHOLM. Gick hem igen vid 6 och käkade middag, pizza igen. Men den här gången var det icas pizza. Packade ihop våran "picknick" och gick till hamnen. Blåste som fasiken men vi hitta ett lä ställe. Vi var där rätt länge, till ungefär halv10 då vi gick till donken och kissa. Kom hit igen vid 10 och sen har vi inte gjort så mycket mer. Tagit kort med camen som ni ser. Just precis nu äter vi glass och jag är osocial. Tåget går imorgon vid 9 sen vet vi inte när vi kommer hem. Men då drar vi hem till mig och sover där. Kram!


Kommentarer
Postat av: beagelius

SV: HAHA vi köpte dom på en vanlig livsmedelsaffär xD

Tycker du? vad bra!

2009-08-11 @ 00:03:28
URL: http://dontcallmepeanut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0