Stockholm

Ojojoj, jobbig dag idag. Idag, tisdag, gick vi upp jätte tidigt. Vid halv 8, fixade oss och sådant sen vid halv9 gick vi till perrongen och mötte lena. Michaelas mamma som vi åkte dit med. Unge fär 1 timmes tågresa dit. As trötta såklart men vi blev rätt snabbt pigga av att slösa pengar på en massa saker. Käkade lunch på Café la rose, det blev god sallad och en cola light för min del. Det är det bästaste. Man kan ju lista ut att vi gick runt och kikade lite överallt så det är lite onödigt att berätta det. Vid 4 eller nåt mötte vi lena igen som hade jobbat hela dagen medans vi shoppa. Känns rättvist så. Tog tåget hem prick kl 16.37 och anlände i västerås prick kl 17.36. Haha, det står så på biljätten. Gick hem till M när vi kom in till stan. Packade och så sen hämtade pappa oss. Åkte hem till mig och sen dess har vi käkat korv och typ lyssnat på musik. Bilder på vad jag köpte kommer i nästa inlägg. Min dator är seg så jag kan inte ladda upp mera bilder för då ta alla bort. Kram!


måndag

måndag

måndag

the city, måndag

stockholm

lunch på café la rose

M

L

coola grabbar som gjorde musik

stockholm

stockholm

stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0