:-o

Shena mittbena! Jag har blivit bättre på att baka helt plötsligt. Vaknade med michaela idag vid 2. Vi kollade på film igår, RV heter den, strax innan 11 somnade michaela och tvingade mig att stänga av. Vi som rätt många timmar inatt kan man ju säga. Kollade klart på filmen medans vi åt frukost. Satt vid datan en stund, gick ut med hunden. Michaela tog 16.40 bussen hem och då ringde jag Egil. Man kan bara lyssna på dom och man får sig ett glatt skratt. Haha, bakade faktist muffins. Det är inte likt mig att baka något och sen blir det bra. Jag spillde dock väldigt mycket på mig själv men skit samma. Om man ska leka kock får man väl gå in i rollen. Nu dricker jag mjölk och äter mina muffins. Jag känner mig som en 5 åring eller nåt. Här är receptet för ' kletmuffins' weird namn men det hette så.


4 ägg
6dl socker
3 tsk vaniljsocker
3dl vetemjöl
8 msk kakao
200g smält smör

grädda 25 minuter i 160°



Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå, jag börjar först på torsdag så jag ska väl vara lite glad då :) Ja, det känns inge kul alls att börja, vad börjar du för klass då? :)

2009-08-12 @ 21:37:47
Postat av: marielle

ojdå, jag börjar först på torsdag så jag ska väl vara lite glad då :) Ja, det känns inge kul alls att börja, vad börjar du för klass då? :)



ps;hatar när det skickas sådär

2009-08-12 @ 21:38:20
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/
Postat av: marielle

ja och då finns det de som böjar ännu senare:) jag ska börja tvåan

2009-08-12 @ 23:52:58
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0