:@

Nej nu blir jag arg!!! Jag har försökt laga min web cam i flera dagar nu. Den vill verkligen inte funka! Jag har tagit isär den. Satt ihop den. Installerat den. Avinstallerat den. Installerat den igen och fortfarande så visar den en vit bild. Man ba: jahaa är det så jag ser ut tycker du?? Den funkade för några år sen och sen dess har den legat i en kartong. Den borde funka ändå tycker jag. Fast den har haft sina dåliga fall, om man säger så. På stövarvägen föll den ofta ner från trappen så det kanske är därför.. ajaa nu ska jag glömma mina berkymmer och gå och duscha.  pease and love  ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: hehe^^ Bloglovin är en sida där man registrerar sin blogg, sen följer man andras så man har koll på vad alla skriver :)



Kramis

2009-08-14 @ 12:01:06
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0