Första dagen i skolan..

Jag har inte orkat skriva om kräftskivan men det var same old same old. Igår var jag helt lost så jag kunde inte skriva något, men det var väl pågrund av att det var skola idag. Idag, som jag sa, var första dagen i skolan. Känslan jag fick när jag kom in i skolan och alla glodde på en för man var älst nu var konstig. Det känns som om jag har har varit steget under älst hela tiden men nu var jag verkligen älst. En 9:a som alla hatar. En 9:a som alltid är elakast. En 9:a som alltid får reda på allt först. Först så samlades alla i matsalen och lärarna presenterade sig för dom nya. Vilket var 1 person. Sen fick vi information om veckan klassvis. Fick tillochmed skåp, eller dom som hade lås kunde hänga på det på skåpet. Vi fick såklart i sämsta avdelingen. Men fick överskåp den här gången. JIHOo!! Började vid 10 och slutade vid 11.45, väldigt kort dag och vi fick till och med sluta tidigare. När vi slutade så var de lunch så man kan lika gärna äta där. Väntade på michaela med mickis en halv timme typ. Sen ner på stan med michaela för hon skulle sola. Fråga mig inte varför hon skulle göra de nu. Sen följde hon mig till bussen och hon skulle gå och träffa en kompis. Min hund Qleo mår nog inte så bra. Varenda gång jag kommer hem springer hon fram och gnäller för att hon vill ut. Men idag låg och helt dö på mattan. Alltså hon var inte död men så ser hon ut när hon spelar död. Men när hon hörde citater: Ut och gå? så blev hon genast pigg. Jag kom hem vid halv3 efter jag vart ute med Qleo och sen dess har jag ungefär bara setat vid datorn. Hade nyss ansikts mask i mitt face så nu är jag så ren som jag kan bli. Men nu ska jag fixa lite foton som jag funderar på att ha som bild vid "somstenarmotglas" texten på min blogg. Men jag vet inte hur man gör så jag lämnar det som det är for now. Kram!


Kom ihåg: Onsdag kl 10.45 doktorn!


Kommentarer
Postat av: Johanna

svar till kommentar : jag vet faktiskt inte var dom är men skulle gjärna vilja fara dit

2009-08-17 @ 18:15:46
URL: http://yurinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0