HAJK IMORGON!

Hej alla nördar! Imorgon är det hajk i dalarna, jag är fett pepp på det. Idag började vi 08.15, äntligen kunde jag åka direkt till skolan utan att vänta på att jag ska börja. Men jag missar ju bussen när jag kommer till centralen så jag kom 15 min försent och det är INTE bra. Jag och matilda började med No:n, sex och samlevnad YES! Favorit ämnet ever..not. Sen språkval eller jag har svenskengelska. låg rätt bra till där så vi fick sätta upp vårat tält. Alla måste det för att se om de är helt. Det var lite snuskigt menmen, det var på utsidan så vi kommer inte dö. Sen idrott, information om lektionerna och sådant. Fick en massa hajk information efter det också. Jag och mikis ska ta hand om maten-.- Sen lunch och sedan tekanika. Teknik alltså, jobbar upp mig till MVG så det blir toppen! Slutade vid 2, gick och fick mat hos micha sen ner till biblioteket och plugga. Sen vandrade jag på stan tills min buss kom. Vid halv5 kom jag hem, tog med Qleo till båten och hämtade flytväst tills imorgon. Sen har jag setat här, skickade in en insändare till vlt om att busschaufförer har blivit jätte elaka. Kankse inte just det ordet menmen. Nej nu måste jag packa. Puss


Ibland kan man bli skitnödig och skita utanför skolan. Det är smachad tårta som har blivit blöt xD


Kommentarer
Postat av: JENNIFER

sv; Hahah nej nej nej ^^ Jag önskar jag hade det men tyvärr har jag inte råd med det ännu :) Bilden är tagen med en 4.0 megapixlar kamera :P Men tack för du tyckte bilden var fin ;)

2009-08-26 @ 19:04:47
URL: http://jjennifeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0