Igår + idag

Nu är jag riktigt stressad, min buss går 14.40 och jag är inte ens i närheten av klar. Igår var det skola, slutade 11.40 så jag stack ner till biblioteket och pluggade. Vandrade runt på stan själv, michaela sällskapade mig från 3 till typ halv4. Då kom mamma ner. Vi mötte elin och kerstin. Köpte leggings till mig och skor. Köpte med oss mat och sedan åkte vi hem till hedbergarna och hade tjejmiddag. Efter matren deckade jag och elin i soffan och kollade på snövit. Minnen minnen. Käkade efterrätt och snacka mer minnen om när jag var liten. Kom hem vid 10 halv 11 så jag gick och la mig då. Nu hinner jag inte skriva mer för jag måste käka. Kram, hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0