"I'm get my mama a house"

Hejhej, jag är rätt trött just nu. Var uppe vid 9 imorse för bussarna har inget liv och ska ta sämsta tiden ever! Tog 10.50 bussen och mötte egil på stan. Inget var uppe för klockan var inte ens halv12 så vi tog en promenad. När stan öppnade köpte egil parfym eller något. Kommer inte riktigt ihåg. Skulle åka till ikea men de gick inga bussar dit, det kan man nästan lista ut för det är söndag. Så vi gick och handla sen åkte vi hem till egil. Pytte pytte liten lägenhet han har. Eller radhus, vad ska man kalla de? Litet var det i alla fall. Kollade på tv och sen skulle vi GÅ till ikea. Deras fritidsledare skjutsade oss för han skulle ändå förbi där. Gick och kikade på ikea och sådant. Egil hitta en tvbänk och en 3i1 kudde. Fick skjuts hem av hans kompis Kryckan. Rätt coolt smeknamn men skit samma. Egil var helt hyper för han hade en tvbänk så han skulle såklart montera upp den direkt. Haha, sen tog jag bussen till stan vid halv6. Min buss skulle inte komma förens 18.10 så jag gick runt lite i stan, ringde michaela och snackade lite. Hon var med mikis så det blev inte så länge. Gick till donken och köpte pomfritt och en cola light för att jag blev jätte sugen på de. Det har inte vart de lättaste att äta idag för min jävla mensverk. STOR HATSTÄMPEL PÅ DET!!! Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket. Nu ska jag klä på mig varma kläder för jag fryser jätte mycket. hejdå


Kommentarer
Postat av: oscarpetterssoon

sv: haha, inget gick som jag ville ;P

2009-08-23 @ 20:25:27
URL: http://oscarpetterssoon.blogg.se/
Postat av: oscarpetterssoon

sv: done=D



hur gammal är du ?(A)

2009-08-24 @ 11:55:55
URL: http://oscarpetterssoon.blogg.se/
Postat av: oscarpetterssoon

sv: 94, 15år 6 månader och 8 dagar, 6 timmar och cirka 45 minuter:)

2009-08-24 @ 14:55:51
URL: http://oscarpetterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0