I'm sick of second chances.

Hejhej, nu sitter jag här efter att jag har kämpat med min j*vla krönika som ska vara klar imorgon. Kollar på Sagan om konungens åkerkomst igår och fy fasiken vad mycket reklam dom klämmer in. På mindre än en timme var det 5 reklam pauser, that's sick! Den slutade vid 1 så jag slocknade direkt när det var slut. Vaknade imorse vid 7, gick upp vid halv8. Det är helt underbart här vid hamnen på mornarna, fixade mig och kilade ner till centralen. Det läskiga var att när jag precis kom dit som kom 19bussen, som om den visste att jag kom. Skoliich hela dagen, fick sluta vid 1. Var kvar i skolan till halv2 sen åkte jag till lägenheten och hämtade tältet. Åkte tillbaka till skolan och lämnade tältet, sen tillbaka till stan igen. Vandrade lite på stan men gav sedan upp. Gick hem igen och då kom plugget fram igen. Linnea kom hem stax efter de, låg och läste min hämska bok. Den är helt sjuk och det blir ännu sjukare när den är sann. Åkte och handlade med Linnea och sen har jag skrivit min krönika. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0