Jobba hårt, bra framtid.

Nu har det gått 1 vecka och 2 dagar sen vi började skolan. Förra veckan gjorde vi inte så mycket, nu går vi efter schema och allt är igång. Vi har 2-3 uppdrag i varje ämne. Det är inte likt apalby och vi som är inne på vårat tionde år känner att rektorerna har fått spel! Vi har börjat med något nytt som heter SET, vi har de 1 gång i veckan och man ska igentligen börja med det i 6:an men vi hoppar över det. Så dom som går i 6:an nu får lära sig allt det där medans vi fattar nada. Hade SET i morse och sedan hade vi svenska, ny lärare som har noll koll. Hon visste inte ens vilken dag det var.. Sen lunch, äckligt som vanligt så jag hoppa över. Käkade en baugette innan svenskan så jag var inte så hungrig ändå. Hade mattematik, fick häfte som vi får varje år att jobba med enskilt. Sen engelska, jobbigaste för vi slutar efter det och tiden går så långsamt. Efter skolan gick jag och Micha hem till henne och lagade mat. Snabbmakaroni och köttbullar blev det. Sen ner på stan och loda, mötte bea så vi snackade lite med henne. Sen bort till vasa och göra typ ingenting. Vi har ett ställe som vi är helt osynliga på. Sen skulle det vara dans i gallerian men ingen kom och öppnade än så vi gick runt på stan, sen lodade vi på acea. Följde henne till hennes skjuts sen gick jag till min buss. Kom hem vid 20 i 8 utan något träningspass. Besviken! Käkade lite mat sen blev jag fast klistrad med plugg. Pluggade i kanske 1-2 timmar sen gav jag upp. Vi ska skriva en krönika så jag funderar på att börja skriva den på datorn. Första utkastet ska in nästa vecka och vi missar torsdag och fredag för vi ska på HAJK! Så jag lär börja med det snart. Om nån har något tips om vad jag ska skriva om får ni jättegärna skriva det. Nu ska jag först gå och cutta mig i armen, sen sticka en matkniv i handen och sedan ska jag hänga mig själv eller hoppa. Har inte tänkt ut det än.
Puss


Bjuder, inge smink och helt ofixad. Ser helt deprimerad ut men så kan de va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0