Not two, one

Dagen idag har kännts som 2 dagar. Det händer så mycket om dagarna nu för tiden så jag hänger inte med. Tog bussen 07.15 imorse, att gå upp tidigt för att ta den bussen är inget att leka med. När jag var på centralen tänkte jag "Let's fördröja tiden med att hämta ut mitt busskort". Jag ba YES  för då kanske jag inte kommer till skolan lika tidigt. Men när jag kom in där man fixar busskort så var de helt tommt och jag var klar efter 3 minuter. Gick tillbaka till busshållsplatsen och då kommer ju 19 direkt. Så jag kunde inte fördröja tiden med att vänta på bussen eller något. Så jag kom till skolan 08.10. Det kändes underbart att vara i en tom skola och vissa lärare har inte ens kommit. Räknade lite matte i mässen men hur bra går de på en sovande hjärna? Inge bra alls, fatta nada. Vid 09.00 började jag äntligen men då blev de tråkigt att sitta i ett kallt klassrum istället. Fick reda på vad vi skulle jobba med i NO. And guess what? Sex och samlevnad är vårat ämne. Som om jag inte vet enough om det redan. Vid 09.30 var det hajk möte, vi far ut på det den 27-28 augusti. Alltså nästa vecka. Det ska bli riktigt kul faktist. Sedan rast i typ 20 minuter och sen hann jag gå på café mötet en liten stund sen hämtade pappa mig. Åkte till doktorn och kolla min leverfläck, den var helt ofarlig så jag måste leva med den. Inte det jag vill.. Sen tillbaka till skolan och göra ingenting. Käka lunch sen åkte vi till domkyrkan för att möta 9a och min egna klass 9b. Ska kolla i stadsbiblioteket och sådant. Vid 13.30 fick vi gå så jag, mikis, ida och michaela stack ner på stan. Jag och michaela är så panka man kan vara så vi bara hängde med. Plus att jag behövde sällskap tills min buss gick. Vid 16.00 kom min buss, åkte hem och pratade allmänt med min syster. Sen blev det data och sen käka. Jag ville hyra film och familjen var inget emot det så jag och linnea åkte och hyrde film. Det blir en shoppaholiks berkännelse. Riktigt bra faktist! Men nu har klockan redan blivit  22.25 så jag måste fixa mig till sängs sen sova. Godnatt, ha de bra (:



Michaela får stå för dagens bild.

Kommentarer
Postat av: Du vet hon den där michaela ;)

hahah när tog du den där bilden:)?

2009-08-19 @ 23:06:52
URL: http://mermichaela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0