Skolfotografering

Ibland kan man spendera 40 minuter på centralen bara för att titta på snygga killar, det var min morgon..

Kom till skolan precis när vi började. Fick schemat och sen var det bara att fortsätta jobba som förra veckan. Vårat schema suger, det tycker jag ijuförsig varje år men den här gången menar jag de. Bussarna hänger inte riktigt med tror jag, men skit samma. VId 11 var det lunch sen var de skolfotografering. Så jävla skön fotograf, han var engelsk men förstod svenska. Men nu ska vi inte överdriva..Sen prest, teknik, über tråkigt. Fick sluta vid 1 istället för halv2 och jag skulle hunnit med min tidiga buss men jag skulle träffa M så jag var kvar. Gick hem till henne och käkade mat. Jag åt häst, jaa jag tänker på vilka djur jag äter. Åkte hem med 4 bussen. Pluggade matte i nån timme och sen har jag setat här. Duschade nyss och om 20 minuter är det min pappas favorit pregram, Lipstick Jungle.
Puss!


Jag och emma i skolan. Hon höll på att dö av skratt för min tunga ser ut som en korv. Jag bjuder (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0