Söndag

Hejsan hoppsan, gick upp vid 11 imorse. Käkade frukost och latade mig vid datorn tills jag insåg att jag måste packa. Min mormor är bortrest i frankrike på målarkurs så linnea ska bo där 2 veckor. Jag börjar 9 imorgon och tisdag så jag har ingen lust att vara i skolan vid 8. Så jag sover här med linnea till tisdag. Åkte hit någon gång vid 12, köpte med oss donken på vägen. Käkade och ungicks. Sen fixa jag mig för ja skulle träffa egil och erik men dom duschade så jag följde med linnea och handlade. Sen tillbaka till lägenheten i hamnen och gick sedan därifrån till centralen och mötte dom små kottarna. Dom skulle käka lunch så jag rekomenderade Amore, en jättegod pizzeria. Sen ut till björnön för dom skulle bada, tror ni dom badade? Nej det gjorde dom inte. Åkte till hässlö och gjorde ingenting. Egils kompis viktor? Vet inte om han hette så. Han kom iallafall och var en stund med oss. Åkte in till stan igen och bokade biobiljätter. Eller dom bokade, sen gick jag hem igen till lägenheten. Linnea var inte hemma igen så jag bytte om till myskläder och dansade runt medans jag plockade ur disken. Linnea kom hem vid halv6 och då fixade vi lite mat, bacon spagetti blev det. Nu sitter hon och läser vampyrboken och jag måste igentligen skriva en krönika. Får väl se hur de går. Men vi hörs, puss!



Mee

Egil plus Eriks fötter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0