Träning or not?

Skola idag igen. Andra dagen och sommarlovet känns jätte långt bort. Började 9 idag och hade ingen lust att komma dit vid 8. Så jag åkte med pappa vid 8 och lämnade in hans bil på lagning. Fick en lånebil, ascool och feta stor. Åkte till seveneleven och köpte caffe, det känndes som om jag behövde det för att bota mina gäspningar. Kom till skolan och virrade bort mig vid alla avdelningar med skåp. Ibland kommer man inte ihåg vart man har sitt skåp. Hjälp fick jag snabbt så jag kom i tid till "lektionen". Fick våra apalbyböcker och spenderade hela förmiddagen till att pyssla och fixa med den. Jag gjorde inte så mycket men det jag gjorde var komplicerat och tog tid. Sen var det lunch och sedan lite gymnasium information. Efter det slutade vi och de var vid 14.00. Gick hem till michaela och käkade lite. Skulle på första dansen idag. Michaela var gladare än mig. Men när vi kom dit vid halv6, vi börjar kl6, så sa dom att dansen börjar inte för ens nästa vecka. Vi ba great, så vi fick vänta på bussen typ 20 minuter och fara tillbaka till stan. Michaela tog bussen hem till gryta och jag gick till pappas jobb. Informerade lite om saker han och mamma skulle vara med på. Åkte hem och nu kom jag nyss hem. Ska käka nu så jag rundar av lite snyggt, Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men snygging där!

2009-08-18 @ 20:05:47
Postat av: Du vet hon den där michaela ;)

Nej men snygging där!

2009-08-18 @ 20:07:10
URL: http://mermichaela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0