Slösa pengar på öland, jatack

God kväll. Har haft på mig sovkläder hela dan idag. Gick upp vid 2 och käkade frukost. Fassnade vid tv, Bring it on var just då så jag övertalade mig själv att inte göra något alls idag. Kolla på tv och sitta vid datan var det ända jag skulle göra. Och så blev det. Vet inte varför men det känndes rätt. Eller nej jag har gjort en till sak, fotat mina grejer jag köpte/gjorde som jag inte la in bild på igår.
Ljus blå BH - 30 kr
Peace märke som halsband plus smilis och mini peace märket - 40 kr
Vattenflaska från Kalmar - gratis
Plånbok - 50 kr
Dalahäst linnet - 50 kr
3 pack naglack - 59 kr tror jag.
Imorgon får jag äntligen träffa Michaela!! Jag är helt glad. Har saknat den figuren väldigt mycket. Vi kanske drar bort från västerås på tisdag. Nu ska jag käka middag och sedan blir det bildvisning för hela famlijen. Kram!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv: Okej, visst är den snygg? :D

Nej! Verkligen inte :O Eller det är mest mina ben som är bleka...

2009-08-09 @ 21:31:13
URL: http://firstsecondthird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0