1 dag kvar

Hejsaan hoppsaan, nu har precis ätit min del av B&J glassen. Pappa får andra halvan, jag är snäll. Idag var det inga lektioner, pepparkaksbak, flum och pyssel. Vi satt på papperspysslet för det är roligast och alla slarvade med sina kort. Och jag kämpar med mitt kort i mer än 1 timme. Jag la verkligen ner all min kraft på det, mina föräldrar ska få det.
Jag fick dock några julkort,
ett som det står: mamma mia på ena sidan och pizza på andra från David.
Ett som det står: God Jul peas(c)e från typ alla. Det står pease med S med över är det ett C.
Ett annat julkort står det: Gott Nytt Å peace från mikis tror jag .
Och ett som det står god jul lovisa och sir dickens från andreas.
Slutligen ett liten som det står: god julboviz från lajno.

Kul kan man ha, juste jag fick en s.k väska från mikis. Hon gjorde en liten kartong väska med små handtag på. Där fick alla som ville lägga ner ett eller flera julkort. På den stod det också: God jull från mig till mig. Det står verkligen med två L. Och över där sitter det en röd stor lapp med några utklippta hjärtan som det står: god jul från mig till dig. Det under syns inte och det felaktiga L blev ett utropstecken. Haha, men nu ska jag göra en Att Göra Lista. DET ÄR JULAVSLUTNING IMORGON!!

kram  L



Jag älskar mitt liv ibland (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0