1,2,3,4

Några sanningar om mig själv!

  • Jag faller lätt för charmiga killar.
  • Jag har strulat med 3 st killar.
  • Jag är oskuld.
  • Jag är rätt snabb lärd.
  • Ibland vill jag ha blont hår.
  • Jag är galen i mjölk.
  • Jag tycker kill- och tjejkompisar är likadana.
  • Jag är j*vligt pigg när jag väl är pigg.
  • Jag är oftast glad.
  • Jag döljer mina kännslor bakom ett leende.
  • Jag tycker jag var söt när jag var liten.
  • Jag älskar nagellacks lukten.
  • Jag blir modigare när jag är med någon jag litar på.
  • Jag brukar kolla på Hannah Montana.
  • Jag älskar tecknade filmer.
  • SPECIELLT HORTON!!
  • Jag tycker om att strula.
  • Jag tycket om naturen.
  • Speciellt stjärnklar himmel.
  • Jag vill helldre mysa med någon jag tycker om på en fredag kväll än att festa.
  • Jag har egentligen läsglasögon.
  • Jag är småkär i Nicklas Hocker från idol.
  • En liten del av mig är fortfarande kär i mitt ex.
  • Jag tycker inte om att dricka s.k starka saker.
  • Jag föredrar cider!
  • Jag kan bli arg när någon "härmar" mig.
  • Jag har svårt med engelska.
  • Jag stammar.
  • Jag anser mig själv som glad.
  • Jag tål inte saffran.
  • Jag tänker för mycket ibland..
  • ..och pratar.
  • Jag hämnas när något är orättvist!
  • Jag vill jätte gärna ha en kille, men inte vem som hellst.
  • Jag äter inte tårta.
  • Jag äter inte choklad. (vissa sorter går bra)
  • Jag är med i en bok som snart kommer ut.
  • Jag tycker om att ha strumpbyxor på mig.
  • Jag tycker om att klämma finnar.
  • Jag skulle vilja bli fotograf när jag blir stor.
  • Jag fick min mens i slutet av femman.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad för bok ska du vara med i? :)

2009-12-10 @ 21:01:05
Postat av: Anonym

ooh vilken bok ska du vara med i? :)

2009-12-10 @ 21:02:28
Postat av: lovisa lundberg

det är en bok min mormors bror skriver om släktforskning och jag är med i den.

2009-12-10 @ 21:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0