2009

Hur har året 2009 varit för dig?  Som alla andra år
Bättre än förra året?
nej, eller ja vet inte
Har du träffat några nya vänner? eh..tror de ja

Någonting du aldrig kommer glömma från 2009?  förhållandet med A
Har du flyttat under år 2009?
nej
Har du hittat en ny låt som du älskar?
  många låtar actually
Isåfall vilken? eh.. hero of war är min favvo just nu
 Har du druckit alkohol?
  ja
Har du kysst en främling: det kan man säga ja

Hur har din kärlek varit 2009?
bra, sen sket de sig, sen bra och sen gick det åt helvette
Har du varit kär?
mmm
Har du sagt jag älskar dig till någon?
jaaa, och om de inte är till en kille så är det till familj och vänner
Har någon sagt jag älskar dig till dig?  ja
Har du haft ett hemligt förhållande?
haha, ja 2 actually
Har någon i din närhet tagit självmord?
nej, itne vad jag vet
Har någon i din släkt avlidit?
nej
Har du slagit någon på riktigt? 
nej, not yet. 2009 är ju inte över än
Har du varit i slagsmål?
nej, bara låtsas
Har du gjort någonting du ångrar?
ja
Isåfall vad?
att jag lät mig själv bli utnyttjad
Har du skämt ut dig?  ja, vem har inte?
Har du ljugit för en vän?
ja
Har du varit ute en hel natt?
nej faktist inte
Har du blivit tagen av polisen?
nej, men har haft möte med dom
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? 
ja
Vilken skola går du i? apalbyskolan

Har någon varit elak mot dig i skolan?
jaa, elin thoren :( HAHAHHAAH
Hatar du någon i din skola?
oh ja!
Har du gjort något framsteg?
många
Har du haft alla rätt på ett prov? nej men jag ska ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0