Hos linnea-julavslutning-dagen efter

Hej, igår var jag hos linnea efter skolan. Vi gick ut och gick, till hammarbyrampen faktist. Det är rätt långt från henne. Sen till linneas kompis och mata hennes katter, så söta. Sen fika och fixa sig. Fick skjuts till mikis, vi gick till skolan och gick fackeltåg i minusgrader till kyrkan. Julavslutning. (bilder på nästa inlägg) Åkte hem till mikis efter och käkade och bytte om, gick till ica och köpte gott gott. Kollade på Män som hatar kvinnor. Den var jättebra men obehaglig. Det fick mig att tänka på saker jag trodde jag hade glömt. Sen mer film och sova. Idag blev det inget med D, jag och mikis träffade ida vid icabacken istället och åkte pulka. Jag kände mig som ett litet barn, det är så kul. Värmde oss på maistro och snackade, sen hem till mikis och hämta min packning. Gick till bussen och åkte sedan hem. Nu när jag har varit hemma har jag inte gjort ett piss, jag har fixat kort på datan och så. Men nu ska jag fixa dom andra bilderna i nästa inlägg.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0