Längtan

Hejhej, nu fasiken ska jag få igång bloggen igen! Jag brukar må bra av den ju. Vanlig skoldag idag förutom att vi fikade på matten och spelade spel på engelskan. Vi har inget mer att plugga så vissa lektioner behöver man inte ens gå på. Efter skolan åkte jag till salong jonas och klippte mig, det syns inte större skillnad med jag känner stor skillnad. Dom är verkligen bra där, dyrt med bra! Jag satt där i en timme haha, mamma kom innan jag blev klar och betalade sedan. Vi skulle vara effektiva och hitta en jul klänning på 30 min, vi tänkte att vi går dit dom har mest kläder-HM. Kikade runt, mamma hitta en jätte fin klänning med läder och tull. Sen 4 till, gick och pröva. Den första var skit bra (den som vi hitta först), andra klänningen var trasig, tredje klänning fick jag inte över rumpan och fjärde klänningen fick jag inte över knäna. Så det blev den första, den var absolut bäst och det var den vi köpte med en paljett tröja jag ska ha över och blommiga strumpbyxor. Det kändes som mig när jag valde det. Sen släppte mamma av mig vid busshållsoplatsen och jag tog bussen hem. Hon skulle på lucia på jobbet. DET ÄR ¤/%@ mycket snö ute. Det är helt sjukt, på en natt bara. Men nu ska jag stoppa något i magen för att jag är jätte hungrig.

kram  L




nyklippt



min nya klänning!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0