Lördag, right?

Idag vaknade jag ungefär vid 12, käkade kräm och mjölk till frukost och tänkte titta på ice age 3 men det funkade inte så jag ska försöka igen snart. Blev uttråkad så jag fickade armabandet (inlägget under). Duschade och gick ut med Qleo samt fotade. Min dag idag har varit lite si så där. JURRE, jag fixade min skorta jag fick av pappa, klippte av kragen och lite så. Den blev bättre för innan såg det cp ut. Ikväll kommer michaela, hon tar bussen vid 8 så vi käkar väl då och tittar på film. Jag skriver nog senare i guess. KRAM


Moi.

Vid båtplatsen.

Det har lagt sig en väldigt tunn yta med is på märlaren. Det syns inte men det är otroligt coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0