Old dogs

HELLO, gårdagens middag var rolig förutom att min tröja åkte ner 750 gånger och mina tuttar hoppade pågrund av att jag inte hade bh. Vid 6 drog jag ner på stan och träffade M, vi köpte våra biljätter och sedan gick vi till något café jag inte kommer på namnet på. Fikade lite innan bion skulle börja. Kollade sedan på Old Dogs, den var otroligt bra och rolig. Efter det gick vi hem till Micha, hon packade och så sen fick vi skjuts hem till mig. Vi sov här och idag åkte vi ner på stan. Jag köpte en jätte najs kjol som jag ska ha på mig på nyår I think. Bild på den kommer senare. Micha brukar alltid säga att jag är knäpp och att hon gillar mig, så idag sa hon den kanske 30 gånger till. Men nu väntar mc donalds mat på mig.

kram   L

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0