Right now

Just nu sitter jag här och lyssnar på Rise Against – Hero Of War, jätte bra låt. Den är mysig att lyssna på! Jag har jätte jätte tråkigt, jag har inget att göra och tanken på att jag inte har något för mig imorgon får mig att ha ännu tråkigare. Jag ville ner på stan och byta min ring som jag fick till en mindre storlek och prata med telia människorna. Min mobil är nämligen trasig igen typ, telefonen vill inte känna av minneskortet så jag har inga bilder, ingen musik, inga teman och inga videoklipp. Jag blir lite less på det. Vi har prövat ALLT och INGET funkar, jag satte i minneskortet i mammas mobil för att se om det var minneskortet det var fel på men icke! Där funkar det utmärkt så det är min mobils fel. Igen.. Men nu ska jag trixa lite med min nya webb.

kram   L 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0