With or without you

Just precis nu lyssnar jag på moneybrother-born under a bad sign. Det är så bra och jag vill bli född under en dålig skylt. Haha nej men jag har otroligt tråkigt, jag längtar tills mamma kommer hem med mina skor. Dom kom idag så mamma skulle hämta ut dom. Men hon är på något satan julfest så det blir nog sent. Jag har en väldigt fin fiskbensfläta i mitt hår. Jag lärde mikis att göra en och hon gjorde en jätte bra och fin på mig sen börja håret åka ut från själva flätan så jag bad henne göra om den. Men då gjorde hon den snett så det ser lite weird ut nu. Men vem bryr sig. Jag är ju bara hemma. Nej nu ska jag nörda på msn och facebook, kankse lägga in lite bilder på facebook. Hm...

kram   L


moi right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0