GLORIA

Oj, det blev lite i fel ordning (jagvet att jag ser lite mysko ut också). MEN DET ÄR BEVIS PÅ ATT JAG INTE HAR RAKT HÅR! "Efter" bilden är rakt hår men "före" bilden är typ något mysko. Inte rakt iallafall.

Tog halv2 bussen hem idag, väldigt skönt tycker jag. Satte mig och spelade gitarr i flera timmar, sen fick jag för mig att platta håret. Jag måste göra min svenska sen, ska redovisa något imorgon. Eller jag kan inte kalla det redovisa, utan vi ska prata inför klassen och jag har NADA att prata om. Lite panik får jag! Jag funderar på att berätta om ett "jag glömer aldig när.." händelse men jag har ingen sådan. Hm..jag kan ju inte direkt hitta på något. Oj, paniken blir större--nej vänta torsdag. Jaaa torsdag är en bra dag. VI HAR STUDIEDAG, woho!!!!
Men nu ska jag göra något annat än att skriva här så, KRAM



efter

före



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0