Hata, älska. Det är bara ord

YES!! Åh jag älskar mitt liv!

Hade utvecklingssamtal idag och jag brukar tycka illa om det men idag var det skönt tycker jag. Mamma fick höra hur jag ligger till och sanningen med pluggandet. Maarit ställde lite krav på mig men det tycker jag är bra för att om man vill nå sina mål måste man faktisk kämpa. Vi pratade om allt i alla ämnen, kom fram till att mitt "Flytta hemifrån" arbete är inte klart så Maarit bestämmde att jag skulle göra det idag. Så när jag och mamma kom hem satte vi oss ner och började. Det tog 2 timmar och mycket hets. Jag blir alltid helt hetsig och skriker saker jag upptäcker och mamma bara skrattar. Men nu är det klart, det blev 5 sidor på datan och ska skriva ut det imorgon. Åhh jag mår så bra just nu så jag ska duscha, sen packa och sen blir jag fast klistrad framför Glee med puddig+grädde i handen.

KRAM! ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0