Jul shopping med beatrice

Halloj, nu är jag verkligen på bra humör. Jag gick upp vid halv11, åt inge frukost för jag var inte sugen men drack en actimel. Den är bra för magen och jag kände ingen hunger heller. Duschade och fixade mig i någon timme, sen vid halv1 skjutsade pappa mig och mamma ner på stan. Jag skulle hjälpa henne med en present till karin (min moster) och kika på ring jag önskar mig. Sen vid 5 över 1 mötte jag bea, gick och kika lite för julklappar men åt nästan direkt. Det blev sallad på cornetto, jätte gott verkligen. Snackade om allt mellan himmel och jord. Sen var det julklapps letning. Hon köpte till alla hon tänkte köpa till och jag hitta allt jag skulle köpa. Det blev några kassar men det är det som räknas. Fikade någon gång mellan 3 och halv4. Strosade runt lite tills stan stängde sen blev jag hämtat. Jag har dock inte köpt något till beatice men jag vet exakt vad jag ska köpa. Nu för någon halvtimme sen så satte jag upp adventsljusstaken i mitt rum och det är så vackert. Jag vill verkligen ha snö nu! Men nu ska jag dricka lite vatten för jag är törstig, haha. BAMSE KRAM!♥♥♥♥




Beatrice 


Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0