Lalala

Hej, idag har varit världens kortaste dag. Först skola, någon information om något. Sen kvalle i några minuter, andreas var sjuk så han åkte hem och david behövde hjälv i kiosken. Så jag stod i kiosken till 11. Då käka lite snabbt för halv12 var det lucia möte. Sjöng lucia sånger och så till 12. Sen hade jag musik, visade för carlos vad jag kunde och han blev imponerad. Som om jag skulle vara kass. Var kvar efter skolan någon timme. Emma och ida plus the blats underhöll mig. Sen gick ALLA hem. Helt plötsligt efter lalesh bröt mitt revben. Men skit samma, lina kom sedan. Sen buss hem och PLUGGA. Hade glömt bort att den skulle vara klar imorgon. Gr8! Måste ha min engelska bok till min artikel men den ligger ju i skåpet så jag får ta det i morgon bitti. Vi har engelska nationella imorgon igen. För tredje gången. Orkar verkligen inte, så det får bli mys kläder imorgon och ett "plugg-face". Men nu ska jag gå och dryga med mamma och pappa om att maten inte är klar för jag är hungrig!

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Andreas Sönnergren

Tack lovisa! :D För både kiosken och musiken!

2009-11-16 @ 21:24:11
URL: http://vasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0