Lördag till söndag

Åkte till finspång i går vid 11. Skjusade först in elin till centralen så hon kunde ta sig hem på något sätt. Sen bar det av. Jag hade världens huvudvärk och mådde illa hela vägen. Försökte sova men det var inte lätt. Jag tror ingen av mig och elin sov riktigt bra den där natten. Hmm, men vi kom fram vid 1-halv2. Fixade lite hos jonte och så sen åkte vi till norrköping. Började med att käka lunch på donken. Mådde mycket bättre vid det laget, det var nog jontes heliga syskon kärlek. Haha. Gick runt och kikade, fotade lite som ni ser. Var inne en sväng på monkii och mamma ville köpa något "billigt" till mig så jag fick ett par leggings som är mjuka. Mamma sa var matriallet hette men jag minns inte. Åkte sedan och handlade och sen hem. Jag och pappa tog en match i bil race. Han vann-.- Sen käkade vi middag och glodde på tv. Sov vid 12(BRA AV MIG :D) 

Nästa dag vakna jag vid 8 av att mamma går upp och då blir det för mycket vikt på ena sidan så jag låg på golvet genom madrassen. Mysigt värre. Försökte sova med min leopard ögonbindel över ögonen och gick sen upp efter några timmar. Åt frukost sen fixfix. Åkte in till norrköping (igen) men tog en finare väg nu vid vattnet. Åkte till lite muséum och så. Jätte roligt faktist. Det var lite blandade saker, svårt att förklara men vi lunchade där och sen åkte tillbaka för att hämta våran packning. Åkte sedan hem, sov actually lite. Kom hem vid 6, handlade också. Pluggade lite innan maten och sen blev det mat framför gossip girl. Nu har jag skrivit jätte mycket och borde egentligen sova nu men jag vill inte till skolan imorgon. Ska nog ta en dusch nu och sedan kanske sova. Haha, KRAM!

 

"promenaden"

gatan heter promenaden, förstår ni varför?

norrköping

från ett muséum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0