Mina läppar kommer allvarligt tala

0-3dd563f3b6f802e81882468618c50b95.png

Kolla varifrån!

Mina läppar kommer allvarligt talat sprängas snart. Ser ni hur dom har svullnat upp? Det är den här tiden på året, igen. Blir så trött, och nej jag putar inte med läpparna. Just nu ska snart sova, ska upp rätt tidigt imorgon för att julshoppa med bea. Just det, jag var på bio idag. Filmen var jätte jätte bra, och rolig. Helt underbar film som inte är som alla andra filmer. Det tycker jag är rätt kul att se. Nej nu ska jag sätta på mig min ögonbindel och sätta alarm på min mobil. Jag hör av mig imorgon. Kram!


Kommentarer
Postat av: mikaela

dom var ju skit snygg:O

2009-11-28 @ 12:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0