New year's eve feeling

Oj, blogg.se fick värsta rycket och blev jätte snabbt helt plötsligt. Aja, jag har precis målat naglarna silver glittriga. Väldigt barnsligt och fint. Sitter och pluggar lite idrott och hälsa, det går inte bra. Vet inte alls vad jag ska skriva. Har valt sämsta ämnet och det ska egentligen vara klart imorgon. GR8! Har feber, eller inte just nu för jag går på alvedon men jag hade det innan. Inte bra, måste till skolan imorgon för jag har kiosken. Plus att jag står i kiosken till lunch sen har jag musik. Inte så svårt actually. Men jag ska ta och duscha nu tänkte jag, imorgon följer guran med mig igen till skolan. KRAM!


Visst ser det lite nyårs aktit ut? Borde kanske ha det på nyår, hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0