Om ni har lust, gör det på eran blogg

60 ärliga frågor om dig själv



1.Vilket är ditt mellan namn?  tyra ulrika
2. vilken tid gick du upp i morse? eh..vid 11
3. är du i ett förhållande nu? nej
4. om ja, hur länge har ni varit tillsammans? ----
5. om nej, vem var du tillsammans med sist?  senaste förhållande, A.J. senaste strul C.V
6. får man fråga varför det tog slut?  jag vill hellst inte öppna den dörren
7. har du haft ett seriöst förhållande?  ja
8. vem vet mest om dig?  jag tror min mamma vet mer än vad jag själv vet
9. Vad gör du på fredagskvällarna? är med kompisar eller myser hemma
10. bästa filmen du någonsin har sett?  eh..vet inte
11. har du haft sex med fler än 5 personer? nej
12. har du någonsin varit full? nej, bara lite halvt
13. har du testat droger? nej usch nej
14. röker du?  nej
15. snusar du? NEJ VERKLIGEN  INTE
16. saknar du någon just nu? yepp

17. hur mår du idag? bra, väldigt trött dock
18. hur många tabletter tar du dagligen?  inga, bara alvedon om det behövs
19. vad gjorde du för exakt ett år sen?  ingen aning
20. bästa minnet från sommaren?  eh..strömstad:D
21. senaste landet du besökte bortsett från sverige? grand canaria för4 år sen
22. när var du där? i oktober för 4 år sen
23. är du rasist? nej?
24. har du helt svenskt ursprung?  jaa, förutom att min morfar är tysk
25. om nej, vart kommer du ifrån? -----
26. föredrar du svenska eller utländska tjejer?/killar?  eh, beror på hur dom är som person
27. ser du fram emot någonting just nu? ja, att sova
28. sköter du skolan? jadå, riktigt bra faktst
29. vad hade du för betyg förra terminen? g/vg
30. vad är det bästa du fått på ett prov? vet inte
31. vilket ämne var det? ---
32. har du fått ig på ett prov?  nej
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej, men vore kul om man gjorde

34. Anser du dig vara intelligent? hm..nästa fråga
35. vilken har vart den bästa tiden av ditt liv?  vet inte
37. har du mått jättedåligt psykiskt? hur menar du?
38. har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? kanske
39. har du haft sömnproblem? ja

40. hur ofta gråter du? jag gråter när jag gråter
41. vad gör du när du mår dåligt?  lyssnar på deppmusik

42. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? till någon som står mig nära.
43. vill du ha tillbaka någon av dina ex?  skulle gärna det ja, om livet var lite lättare
45. vilken skola? apalbyskolan
46. har du varit otrogen någon gång? let's not open that door eather
47. har någon varit otrogen mot dig? ingenaning, om någon har så HÅLL TYST.
48. är du stolt över dig själv? ja, men alla har dåliga och bra sidor
49. vad är det bästa med dig enligt dig själv?  jag kan stå för vem jag är, att jag kan tycka det jag tycker. JAG ÄR JAG OCH JAG ÄR MIG SJÄLV.
50. vad får du ofta komplimanger för? att jag är glad, och fin (a) hihi
51. har du lätt att få folk att skratta? haha jaaa
52. cider eller öl? cider absolut
53. har du några talanger? nej inte vad jag ahr upptäckt än
54. vet du om någon är kär i dig? nej, skulle vilja veta;)
55. är du bra kompis med ditt/dina syskon?  ja såklart
56. vad står det i ditt senaste sms? "Haha ja:P<3"
57. hur lång är du? 168,5 med skor
58. Hur mycket väger du? 55 ungefär med kläder
59. Vilken storlek har du på kläderna?  på tröjor? eller byxor?
60. Har du svarat ärligt? ja

Signed: lovisa lundberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0