Saturday

Halloj, nu är det lördag igen. Kan inte fatta hur snabbt veckorna går nu. Fast jag har varit hemma 2 av 5 skoldagar. Igår blev det film nästan hela dagen och försökt bli frisk. Nu är min feber borta men har ont i huvudet och ont i halsen. Gick upp vid 12 idag, tidigt enligt mig. Snacka med min syser i telfonen och sedan käkade frukost. Jag och mamma krattade löv i flera timmar sen, jag mådde inte bättre av det och jag blev väldigt arg. Klockan 6 ikväll, eller var det 7..hmm jag har ingenaning, men hela hedbergarnas familj kommer hit. Vi ska ha en hedberg-lundberg träff. Alla från våran familj och alla från deras familj samlas och äter mat. Vi blir 10 stycken, mycket mat. Men jag uppdaterar ikväll eller imorgon. PUSS OCH KRAM



Bild från i tisdags, mobba inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0