Sjuk

Hejsan, var hemma idag från skolan. Min feber är tillbaka och huvudvärken har blivit värre. Vaknade vid 8 imorse och gick och sa till min far hur jag mådde. Vilket var icke bra. Gick och la mig igen sen ringde han och sjukanmälde mig. Vaknade varenda halvtimme för att Qleo ville ha vatten. Tillslut gick jag upp och gav henne sitt fucking vatten. Var inte glad. Höll på att svimma på vägen till sängen men jag somnade ändå direkt. Gick upp sen vid 12 halv 1. Mådde fortfarande illa och kunde inte äta något som jag inte var sugen på. Jag var sugen på en äggmacka så jag stekte ett ägg. Det blev misssbildat så jag ville inte ha ägg längre. Men mosade det lite så jag ville äta det i slutändan. Kollade på tv hela "morgonen". Satt lite vid datan, men schh min mamma får inte veta. Sen lunch, varma koppen framför en film jag inte har upptäckt. Den hette Blinddate och var förvånadsfullt bra. Mamma kom hem och vi fikade, muffins från expresso house är det bästaste. Men nu måste jag kissa för 750älfte gången idag. Nåt är fel.. KRAM

Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha ja fattar!

2009-11-05 @ 22:51:32
URL: http://vasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0