Studiedag

Hej, nu sitter jag här med ont i hela kroppen. Till och med min fingrar gör ont, jäva cp spruta! Jag vaknade för inte så länge sen, käkade stor frukost som jag inte kunnat göra på några dagar. Sitter i mys/sov kläder med en bulle MITT på huvudet. Det är riktigt snyggt. Har mycket ondare i min arm än igår, som imorse när mamma ringde så måste jag sätta mig upp för att kunna svara i min farmors gamla telefon som hänger på väggen. Jag tar alltid vänster hand för det går inte med höger, det blir typ fel. Så när jag precis nådde telfonen så krampar hela min arm och jag börjar darra. Släppte telefonen på täcket och tog den med höger hand. Så kan det bli med griseknorr spruta i vänster arm. Jurre jag glömde säga, vi har studiedag idag. Haha, mamma kommer väl hem snart och jag måste plocka i och ur diskmaskinen. Äh jag orkar inte det. Men jag uppdaterar nog senare idag.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0