Alfons Nikon

Hejhej, var på bio igår kväll med Michaela. Det blev The Ugly Truth. Den var jätte bra verkligen, rolig och väldigt söt. Efter bion käkade vi subway för våra sista pengar från föräldrarna. Satt och snackade i kanske en timme. Gick till sf och låna toan för andra gången och sen satte vi oss på donken och snackade. Gick ut och vandrade runt lite sen, vi gick över från jätte trötta till jätte pigga och jätte flummiga. Såg en limosin åka förbi några gånger och vid 10 kom mamma och hämtade mig. Underbar kväll. Juste, jag döpte min kamera igår. Eller michaela hjälpte mig lite men nu heter den ALFONS NIKON. Men kallas bara alfons. Idag har jag inte gjort ett piss. Setat vid datan och haft panik ångest. Ska ta vaccin mot svininfluensan och jag är livrädd. Eller va, jag tänker inte på det just nu för jag mår psykist dåligt av det. Men nu ska jag och alfons ut och hämta min cykel som är vid busshållsplatsen. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0