Andreas leker med kameran och puff så har man en snygg bild

Som sagt, andreas tog bilden när han lekte med min kamera. Helt sjukt.
Skola idag, segt som fan men klarade mig fint fint. Har dock blivit sjukare så jag vet inte om jag orkar skolan. Slutade 14.40, mikis sällskapade mig till bussen och sen sällskapade andreas mig på bussen. Han fick min kamera och jag fick hans. Hans är riktigt tung och avlång, rätt rolig faktist.
Vandrade runt på stan själv i mina egna avensjuka tankar, borde inte vara det men jag är det av någon konstig anledning. Juste, jag intervjuade på engelskan! Skulle intervjua michaela på grund av min stammning som jag skämms över men det gick rätt bra så jag intervjuade 3 stycken!! Det är inte en sån big deal men det var för mig. Hade panik genom hela lektionen. Aja, fick skjuts av pappa hem vid 3. Nu är jag hemma och ska äta nåt.


HEJDÅ







Kommentarer
Postat av: Andreas

den var ju dålig! men jobba på fotandet, du kommer bli bra!

2009-10-06 @ 22:05:14
URL: http://mittcentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0