Första Oktober

Hejhej, höstmånaden är äntligen här. Jag älskar september/oktober, allt blir så vackert ute och löven faller som snön. När jag cyklade till bussen imorse låg dimman och svävade över märlaren och kylan tränger sig in genom alla lager kläder. Kom till stan och mötte michaela, åkte buss med henne på en PROPPfull buss. Den var verkligen överfull, trodde den skulle välta när vi svängde i nerförsbacke. Kom till skolan lite sent för bussarna åker ju en annan väg nu. Ida fick öppna kiosken och jag kom väl vid 08.15 då vi börjar. Stog i kiosken som ni kanske förstår hela förmiddagen. Hade 2 lektioner efter lunch, flummade rätt mycket på första som jag tror var so. Blev ritad på båda mina armar, och hela armarna. Dom är riktigt fina just nu, bild kankse kommer sen. Åkte med michaela ner på stan, hon gick hem direkt för att plugga och jag gick på stan..såklart. Hittade en mysig mössa som passar bra till vädret och kylan. Bild kanske kommer senare. Tog bussen hem och bytte om till skogskläder. Gick ut och gick med mamma i skogen. Fotade som ni kanske märker på bilderna. Nu ska jag snart käka, vi hörs. kram











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0