Huvudvärk

Hejhej, kom hem för en timme sen ungefär. Kom till mikis vid 3 och sedan gick vi till elin. Fixade oss jätte länge, flummade mäst tror jag. Fick skjuts till discot vid 7 och sen var jag på konrad. Pappa hämtade mig halv12 och fy satan vad ont i huvudet jag har. Kan inte höra mina egna tankar för det dunkar så mycket. Och benen ska vi inte ens prata om! Jag käkade nyss macka och innan det tvättade jag bort mina lager med smink. Är inte ren än men jag orkar inte bry mig än. Det kommer imorgon bitti. Nämnde jag att jag har alla hårprudukter i mitt hår också? Jo det har jag, kunde nästan inte sätta upp en toffs. Allt är bara ruffsel Heter det så? Ruffsligt, ruffa, ruffsel. Hm, vet inte men skit samma. Ska diskutera lite mer på msn nu och sedan sova. Jag förtjänar sömn idag tycker jag. Juste jag har ont i ögonen också, all rök är inge skönt att få i ögonen. Men imorgon kommer min gode barndomsvän Elin hit. Hon sover här men det kommer ni få höra mer om imorgon (idag, klockan är över 12) typ. Men nu ska jag gå. kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0