INTERNET SUGER

Hejhej, satt i 2 timmar och kollade igenom gymnasie reklam. Shit vad jobbigt det här kommer bli. Hade bakelser att äta så jag mådde lite bättre den sekunden. Jag och mamma köpte 2 bakelser och delade på båda. Sjukt gott var det!! Jag har valt bort några gymnasium och några som jag ska gå på öppet hus på. (Bilden är på ALLA gymnasie raklamer). Imorgon blir det fest, halloween fest (jag har hållt på med stavningen hela dagen och nu vet jag hur det stavas) vid 7. Måste se läskig ut så jag har faktist kommit på vad jag ska vara. Hehe, många från skolan är bjudna så det ska bli skit kul!! Men nu segar internet asmycket för att jag är inne på blogg.se. I stay it tuch, kram!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0