It's a beautiful day!

Hejhej, höstvädret håller sig i! Löven faller ner, regnet öser ner lite då och då och vinden är starkade än någonsin. Några få grader på morgonen, det kallar jag höst. Gick upp 10 min innan jag stack till bussen, orkade inte fixa mig så det blev jeans med skön tröja instoppad, inge smink och dålig hårdag så jag satte min mössa på huvudet. Kom till skolan runt 8 (börjar 9) och satte mig och plugga i mässen. Blev klar med svenska läsförståelsen, bra av mig! IUP-tid fram till lunch och är snart snart klar med no:n också, har cirka 4 frågor kvar på vg nivån. Hinner inte mvg nivån och jag satsar på vg i no. När jag inte pluggade stod jag vid kiosken och var en no lifer. Jag brukar vara ganska bra på det. Sen lunch och där efter hemkunskap, kollade på film och jag höll på att somna verkligen. Fick uppgifter till en bok som vanligt och sen sluta vid halv2. Kort dag med riktigt seg. Simon sällskapade mig ner på stan, eller han åkte till centralen och jag gick till pappas jobb. Han skulle hem och ta ut Qleo så vi gjorde en deal, om han skjutsar hem mig tar jag ut Qleo åt honom. Nu har jag vart hemma i nästan 1 timme, har vart ute med hunden, käkat och fört över en massa bilder. Bara inte min data kraschar nu, PEPPAR PEPPAR!!!! Måste säga så så att det inte händer. Men nu orkar jag inte skriva mer, plus att jag inte har något mer att skriva. Eller joo det har jag. Min bror jonathan har lämnat en massa kläder som han har vuxit ur här som jag kollade igenom igår. Hittade en jätte mysig grå tröja som jag kidnappade. Kläder för no money är ju g-r-e-a-t! kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0