Mmmm, chips

HELLO! Nyss var jag antiglad och nu är jag jätte glad, sitter och dricker cider och äter chesee balls! Det är bästa chipsen ever. MMM. Funderar på att skita i skolan imrogon men jag borde inte, har matte prov och engelska muntligt. Och massa annat tror jag. Idag var vi ju på UM som jag berättade, satte mig med en latte från favvo presbyrån och väntade på att klockan skulle ticka. Sen kom det folk, lite i taget men sen skulle vi in och lyssna på någon som pratar. Det var ganska intressant faktist, "bra att veta" saker är alltid bra att veta. Sen skola hela dagen, sen stan några minuter sen bussen hem. Fryser som vanligt -.- Jag hatar kyla. Får se hur jag gör imorgon. HEJDÅ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0