Mysig kväll med M

Träffade michaela på stan som sagt. Gick till expresso house och fikade, älskar det stället för dom är så trevliga. Alla borde vara så om jag själv fick välja. Satt där rätt länge och snackade om allt mellan himmel och jord. Gick sedan till vårat hemliga ställe som är bara för mysigt. Gick sedan runt och kikade i affärer. Käkade middag på subway vid 7. Strosade runt lite överallt, eller evensom att klockan var över 7 så hade stan stängt men skrapan fyller 20 år så det hade öppet till 21.00. Var i alla affärer som skrapan har, hittade en sovgrej för ögonen på kapphal, jag behövde köpa något ovärt så det fick bli det. Vi blev trötta så vi satte oss och pratade på en bänk mitt i skrapan tills 9 då allt stängde. Gick ut och fotade till våra bussar skulle komma, båda kom 21.35. Det var lite läskigt, det var som om carma visste om att vi båda skulle hem då. Men skit samma. Ska fixa en bild på ögonsaken så jag slänger in den om ett tag. puss



me and M

me

M

me

M and me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0