Plötsligt har man allt på papper

Hejhej, lång dag och ännu längre vecka. Jag hinner inte blogga eller något, skolan tar upp allt tid. Igår var det skola och sedan åkte jag med pappa på gymnasiemässan vid 5-6tiden. Fick en j*vla massa information om alla gymnasium. Med skallen proppfull med information tröttnade vi tillslut och åkte hem. Myskväll med soppa och grey's. Pluggade som satan då på kvällen för att bli klar med herpes fördjupningen. Blev klar och det ska vara inlämmnat senast på fredag så det var tur.

Idag är det torsdag och egentligen en mördardag men idag är ingen vanlig dag. Åkte på gymnasiemässa vid 12, gick med michaela och plocka godis. Orkar inte berätta allt vi gjorde men det var mycket. Vid 2 åkte jag ner på stan och träffade mamma, skulle till polisen och så. Sen på stan med michaela, fick föresten ett armband av mamma från lindex. Har ingen bild på det med det är fint. Hem med mamma sen, käkade och nu åt jag nyss jordgubbar. (Haha, jag känner att jag har skrivit fint. Äh skit samma)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0