Tisdag

Hejhej, idag har jag mer ork än tidigare. Skola idag som vanligt. Denna tisdagen såg ut som alla andra, åkte till bibloteket efter skolan för att plugga men fassnade vid "gratis böcker" hyllan. Plockade på mig några stycken, en men bara noveller i som är jätte bra. Smög lästa i väntan på bussen. Gick och strosa på stan tills jag blev trött av alla böcker plus skolväskan jag bärde på så jag satte mig vid busshållsplatsen och läste boken Färdväg som det var noveller i. Jätte fin verkligen. Den är rätt gammal också så det är ett plus i kanten. Kom hem frusen som en liten ödla i snöstorm. Jag dock frusit hela dagen så det var ingen nyhet. Käkade mina chokladrutor som jag bakade igår. Mamma åkte precis till något möte som hon skulle på i barkarö. Pappa kommer om någon timme eller så med PIZZA! Åh vad glad jag är för pizza. Jag kände att idag är en pizza dag och min pappa säger inte emot till det. Men nu ska jag plinka plonka på gitarren och äta vindruvor.

HEJDÅ



Bild från stugan för någon vecka sedan. HAHA, lägg märke till min kusin Davids hitler pose. Det råkade bara bli så  x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0