Vi tycker om knasiga bilder

Haha hejhej, väldigt fin bild jag väljer nu. Måste ju ha en bild i nuet och då blev den så, jag orkade inte vara seriös som ni kanske ser. Mamma väckte mig 5i7 idag, lyckat för jag satte bara på mig kläder och en hästsvans i håret och cykla som tusan till bussen. Kom iallafall med den, till skolan och öppna kiosken. Andreas sällskapade mig när han kom tills dom började. Försökte jobba lite engelska och matte under hela förmiddagen men bra gick det inte. Hade matte prov efter lunchen, det känndes inte alls bra men det kan vara för att jag inte fick ha min MP3. Det är det bästaste just nu. Jag svarade typ nästan alla och jag hoppas det var rätt. Sen engelska, inget märkvärdigt där. Efter skolan drog jag till centralen och väntade på min buss. Väl hemma åkte skolböckerna upp, började på min engelska atikel som ska vara klar på torsdag. Eller första utkastet. Imorgon ska jag till UM på morgonen. Gr8, jag ska vara där 08.30 och är i stan 08.00. Går av bussen precis där UM ligger. Aja så kan de va. Har inget mer att säga så KRAM!



Kan ej vara seriös när man är i min situation..


Kommentarer
Postat av: Andreas

tack lovisa!

2009-10-20 @ 19:58:16
URL: http://vasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0