12 September

Hejhej, eller godmorgon ska man väl säga.  Vaknade för cirka en timme sen, åt frukost ute på trappen. Riktigt mysigt faktist. Lite små varmt sådär. Jag hann inte upptadera igår för jag kom hem vid 8 och då käkade jag direkt. Sen blev det tv hela kvällen med mamma och pappa så det blev försent för mig att sätta sig vid datorn. Igår var det skola som vanligt, sen hem till mikaela och fixa en sak. Sen umgicks jag lite med charlie. Åkte hem vid halv8 och kom hem vid 8. Haha det lät som en kort dag. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska köra, försöker få tag i michaela men hon sover I guess. Juste jag måste duscha, yes jag har en sak att göra idag. Men nu ska jag vara lite med pratglad mot lina. PUSS & KRAM


Gammal bild, och driv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0