15 år idag!

Hejhej, som ni kanske har läst så fyller jag år idag. Dagen började inte alls bra med skola och sådant. Imorse fick jag kameran som jag berättade och en bok om väskornas historia, jätte rolig faktist. Vi tjejer förstår sånt. Vid halv2 åkte jag ner på stan och bytte buss till 11an, skulle hem till linnea. Fikade lite där, vi skulle köpt tårta men jag äter inte tårta så vi köpte munkar och satte ljus på. Fick present av linnea, fick PRISON BREAK boxen!! Första säsongen och den har inte jag sett. Ska samla på mig alla så småning om. Vi här hemma ska bestämma en dag då vi kollar på ett avsnitt så det blir som en serie. Askul! Pappa kom lite senare och dom fixade gardiner och sånt till linnea för hon kan inte. Vid halv5 åkte jag och mamma hem, hoppa in i duschen direkt och sedan fixade jag mig jätte snabbt. Åkte ner på stan och mötte mormor, pappa och linnea på limone. Hade bord vid 6-tiden så vi kom perfekt. Käkade jätte gott och blev uppvaktad, fick present av mormor. Fick en jätte fin klocka men den var förstor och inte min stil alls. Ska möta henne på måndag och byta, vill ha en svart hellst. Kom nyss hem och nu kommer lite bilder från dagen. kram



Mamma och pappa imorse.

Qleo.

Mami.

Papi.

Linnea.

Hela sällskapet, suddig bild för hon som tog sög!!

Sista bilden, födelsedagsbarnet (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0